Kanal ændringer
Dato: 30-06-2015 13:46:33
Kategori: Generelt

Ændringer i kanaludbuddet 1. juli 2015

Flere programleverandører har varslet ændringer for en eller flere kanaler med virkning fra 1. juli. En ny kanal kommer til, og flere kanaler lukkes.

Ændringerne omfatter Fuldpakken, Ekstrakanaler og Tv med Bland Selv.

Hvis du har en eller flere af kanalerne som Ekstrakanaler, vil kanalerne automatisk blive opsagt. Medlemmer/beboere med Bland Selv, der har valgt en kanal der udgår, vil opleve, at der 1. juli vil være en tom plads i deres tv-pakke. De kan vælge en anden kanal i stedet for den udgåede.

Der sker ingen prisændringer.

Discovery Networks Danmark lancerer Eurosport Danmark
Fra 1. juli lægges Canal 8 og Eurosport 2 sammen i den nye kanal Eurosport Danmark.

Eurosport Danmark giver det bedste fra Eurosport - på dansk. Kanalen fokuserer på de sportsbegi-venheder, som danskerne allerbedst kan lide at se, blandt andet fodbold fra den hjemlige Alka Superliga og den tyske Bundesliga, cykling med blandt andet Post Danmark Rundt og masser af Grand Slam-, ATP- og WTA-tennis.

Eurosport Danmark kan fra 1. juli findes på kanalplads 41 - samme plads som Eurosport 2 ligger på i dag.

Kanal Sport lukker
Kanal Sport har meddelt, at kanalen lukker. Den udgår af Fuldpakken 1. juli.

Turner lukker tre kanaler
Turner har valgt at lukke kanalerne Star!, Showtime og Silver HD. Kanalerne udgår derfor som Ekstrakanaler og i Tv med Bland Selv 1. juli.

I HD-pakken erstattes Silver HD med H2, som er en helt ny kanal.

Møllegårdsvej 29
6862 Tistrup