TV-Boks gratis med i abonnement
Forening: Tistrup Antenneforening
Publiceret af: Bjarne B. Jensen
Dato: 22-12-2017 10:49:55
Kategori: Generelt

Du kan få en YouSee Tv-boks - kvit og frit

Som medlem af Tistrup Antenneforening har du fra 1. januar 2018 helt nye tv-muligheder. Bestyrelsen i Tistrup Antenneforening har indgået en attraktiv aftale med YouSee, så vi nu kan løfte tv-oplevelsen for alle vores medlemmer. Vores vigtigste mission er, at levere et moderne tv-produkt, der matcher vores medlemmers behov. Førhen samledes vi foran skærmen og så det samme program, når det blev sendt i fjernsynet. Sådan er det ikke længere. Nu udvælger vi selv, hvad vi vil se, når det passer os.

Få en tv-boks med masser af muligheder til 0 kr. pr. måned (normalpris 30 kr./md.)
Uanset hvilken tv-pakke du har, kan du med en tv-boks slippe for faste sendetider. Med en YouSee Tv-boks kan du nemlig finde de tv-programmer, du gik glip af i det store tv-arkiv. Optage din yndlingsserie til en regnvejrsdag. Sætte et program på pause. Starte det helt forfra, eller spole tilbage og se det igen.

Stream serier via tv-boksen
Med en YouSee Tv-boks kan du også samle al din underholdning ét sted. Du kan nemlig også se Netflix, HBO Nordic, Viasat Film og C More via boksen. Så kan du fx zappe direkte fra TV 2 til dine yndlingsserier på Netflix. Så bliver det ikke nemmere. Læs hvordan på
yousee.dk/boks.

Det er nemt at komme i gang med tv-boksen
Du behøver hverken et nyt tv eller en anden tv-pakke for at se tv på en ny måde. Du skal bare koble den lille tv-boks til dit tv. Det er helt enkelt og tager kun et øjeblik – og så er det dig, der er programchefen. Dog kræver tv-boksen, at du har tv-signal fra Tistrup Antenneforening samt internetadgang.

Fra 1. januar 2018 kan du bestille din YouSee tv-boks
Du kan opleve tv-boksen i din nærmeste
YouSee butik. Hvis du kan lide den, kan du få en boks med dig hjem med det samme. Du kan også bestille en boks direkte på 70 70 40 70 hos YouSee’s Kundeservice* mandag-torsdag fra kl. 8.00 til 17.30 og fredag fra kl. 8.00 til 16.30.

YouSee holder åbent hus i januar måned
I januar måned holder YouSee et arrangement for alle vores medlemmer i Hodde Tistrup Hallen. Her får du mulighed for at få en YouSee tv-boks med hjem med det samme - og få en uformel snak om dine muligheder med tv, bredbånd, mobil samt benytte dig af særlige YouSee tour-tilbud.

Dato for åbent hus arrangementet er tirsdag den 23. januar 2018 kl. 15:00 - 19:00.

Bestyrelsen i Tistrup Antenneforening

Bemærk!
De af vores medlemmer, der allerede i dag har en af de nye YouSee tv-bokse, vil få ændret deres abonnementsaftale, så du fra den 1. januar 2018 får abonnementet på tv-boksen til 0 kr.

* Ved bestilling hos YouSee Kundeservice, er der forsendelse på 99 kr. til postlevering af boksen.

Møllegårdsvej 29
6862 Tistrup